Ben bütün muayenelerimi orda oldum ve 12 gün önce doğum yaptım. muayene yapan doktorlarım ve doğum aşamasına kadar olan doktorlarımdan çok memnun kaldım ama o doğum esnasında benimle 10 tane stajyer doktor ilgilendi inanılmaz kötü üslup dize vurma belinden ittirme vs geçmişte yaşanmıştır bu devirde yoktur diyebileceğimiz her şeyi yaşadım, korkunçtu kesinlikle imkan varsa özele gidin