Nuran1234 beyincik hastalığı nasıldi . Ultroson bulgusu yeterlimi geldi .
Benimde gebeligimde beyincik yok oluşmamış dedi doktor. Gözlük gibi olması gerekiyormuş o kısim ama boştu bizim . Vermis hipoplazisi ve daha birçok sorunu vardı. Ayriyetten kalbide çok buyuk delik vardi.
Bende 25 haftalık gebeliğimi sonlandırmak mecburiyetinde kaldım, kimse seni sorgulayamaz , zor oluyor ama zamanla daha iyi oluyor demek durumundayım 🕊️