Zubyde Kızlar bugün doktora gittim 5 +2 dedi kesenin yeri daha önce kaymıştı şimdi düzelmiş artık riskli yere yakın değilmiş ama hiç büyümemiş 3 4 günden beri aynı doktorum kanaman gelirse düşük yapıyor olabilirsin dedi sizce büyür mü 😔