Laydaa 2. Hamileliğim ilkinde doktor istemedi açlık tokluğa baktık yaptırmadık. İkincide kilo alımım biraz daha fazla oldu ama aşırı değil, doktorum bugün beni yüklemeye çağırdı. Risklerini sordum, “bebeğe ve bana bir zararı olmayacağı” konusunda bilgi aldım. Aynı zamanda gizli hamilelik şekerinin risklerinin daha büyük olduğunu düşünenlerdenim. Bugün gireceğim. Ne kendimi ne çocuğumu bu riskle karşı karşıya bırakmam.
“Hayatımda şeker olmasın, çocuğum doğduğunda da ekmek kadayıfının çikolatanın ne olduğunu bilmesin” ci annelerden değilim. Her şey normal akışta güzel..