Tomris58 25 haftalığım ve açılmam olduğunu düşünüyorum. Vajinada batmalar çoğalınca kontrol amacı kendim baktım ve açılmam var gibi. Nasıl hesaplandığına bakarak bu sonuca vardım. Sizce doktora söylemeliyim yoksa söylememeli mıyım kızmasin diye
minikbebegim06 Tomris58 Allah aşkına saçma sapan şeyler denemeyin enfeksiyon kaparsiniz hiçbir şey olmasa bile elinizi o açıklığı bulmaya yetecek kadar ileri itemezsiniz şüpheniz varsa hastaneye gidin baksınlar
Elifmehmetemin Tomris58 doktora gitmelisin emin olmak için kimse burda sana doğru bilgi veremez bu doktorun bileceği bir alan sonuçta canım ve senin evde de kendin denemen çok yanlış enfeksiyon kaparsın başka sorun yaşayabilirsin de
Tomris58 deletedmom43191 ilk kızımda da bakmıştım. Açılma varmı diye son aylarda. Ordan bu kadar açılma varmış gibi gelmedi.
minikbebegim06 deletedmom43191 kız tabii mümkün değil ya yakında evde kendi kendimize doğurduk doktora gerek yokmus derlerse şaşırmıycam 😂