Pazar günü kanamam oldu kan tahlilinnde betam 360 idi dokor bugün tekrar verdim 370 küsürlerde çıktı doktor hemen içini boşaltalım temizleyelim dedi fakat kendi doktoruma ulaşıp anlattım her gebelik farklı iki gün daha bekleyelim dedi hemen erkenden gebeliğe som vermek doğru değil dedi çok korktum başına gelen var mı?