Ben ilk yorum yapayım, 6 aylık olduk hala çalışıyorum haftada 3-4 gün özel eğitim dersine gidip geliyorum 1-2 saat çalışıyorum günde
Sonrası evin temizlik işleri yemek. Bütün işlerim biterse, kendime zaman ayırıyorum, haftanın 4-5 bazen 6 günü spor yapmaya çalışıyorum
Yürüyüş, pilates, yüzme, bazen de hamam keyfi yapıyorum. Siz neler yapıyorsunuz? 🌸😌