S-nur1 Kızlar bakın bunlar benim adet öncemde yapıp umutlanıp sevinçten havalara uçtuğum testlerdi 2 yılımın ilk pozitifiydi bunlar bir değil iki değil kaç tane bir umut kana gittim kesin var hepsi silik de olsa çizgi vardı çünkü bi sonuç kan negatif 🥹🥹
Songulblt S-nur1 sadece 7. Günde hayalet çözgü var diğerler gebelıkten 1 hafta sonra yapılıyor zaten keşke bekleseydin
aspenkarmenn Valla benimde öyle oldu bu ay. 6 tane test yaptım çok silik çizgiler çıktı kan verdim negatif. Ve bu ay böyle çok fazla kişi gördüm ya testlerde sorun var yada bizim vücutlarımızda
asemvekardesi Kimyasal gebelik olabilir onda öyle oluyor değer çok az yükselip düşüyor bu kadar markanın yanlış vermesi normal değil hatta 7 gün dediğinizde daha belirgin cikmis