aleynaozalpp14 merhaba, doktorunuza güvenmeniz gerektiği taraftayım. Sonuçta bu konular bizim yetki alanımız değil ve söylentilere göre olacak şey de değil. Erken doğumun ya da ölümle sonuçlanan doğumun şeker hastalığıyla bir bağlantısı olabilir ama yüklemeyle asla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Yetki alanı olmayan insanların laflarına, hurafelere dayanan, tıbba karşı gelinen ya da tıbba dayanmayan herşeye karşıyım. Doktorunuz da eminim sizde ya da bebekte bir tehlike görürse ona göre davranır ve ilerler. Benim doktorum ve çevremde gördüğüm çoğu doktor ilk önce kandan bakıyor değerlerine göre yükleme yapıp yapmayacağına karar veriyor. Sende doktorunla konuşurken öncesinde kandan değer takibi yapmak istediğini belirtebilirsin