Zeynepkab Özel hastane hemen cinsiyeti söyleyecek diye bir şey yok özel hastane doğum paketimiz var ama doktorumuz 11. Haftada tahminim var ama söyleyemem dedi net değil çünkü erken biz nıpt DNA testinde 12. Haftada doktorumuzdan öğrendik doktorumuz da kız olacağını biliyordum ama yanlış bilgilendirme yapmak istemedim demişti. Yani bu sıralar özele gitseniz bile bebek kendini göstermezse tam net bir şey söyleyemeyebilir nıpt testi yaptırırsanız ancak erken haftalarda öğrenebilirsiniz