Mayalime Zeyneptekin1 merhaba bende rahim dinlendirmedeyim 2. adetimi bekliyorum bu ayın 3 nde olmam gerekiyordu bugün çok az geldi ve durdu çok şaşırdım normal mi sizce
Zeyneptekin1 Bmk97 ayyyy maşallahhh ne hissediyorsunuz umarım herşey gönlünüzce olur buraya pozitif haberini verin mutlaka 💘
Melisal Zeyneptekin1 ilk adetin 20. Günü gideceğim haftaya cumaya denk geliyor o zaman belli olur, siz ?
Zeyneptekin1 Melisal bizde 15 inde beklenen adet tarihim. eğer olursam başlayacağız 20 gün de hazırlık olacak mart 5 ine doğru transfer
Zeyneptekin1 Mayalime normal bence adet başlangıcı olabilir ya da eğer yumurtlamanız geç olduysa yumurtlama kanaması olmuştur .başıma gelmedi bilmiyorum bende . bizde 2. adetimi bekliyoruz bakalım
S-nur1 İlk transferim kimyasal gebelik oldu 3 ay dinlendim bugün reglım başladı gibi inşallah muayeneye gidip rahim hazırlığına başlayıp tahminimce ay sonu transfer olurum Allah izin verirse 🤲🏼💖
PurplePoem Yektek22 1 ay da oluyor. Sürece göre doktor karar veriyor ona ☺️yani sizin için hangisi daha iyi sonuç verecekse öyle yapıyor