Kızlar slm 3.5 yaşında oğlum var ve kızıma hamileyim aşırı korkuyorum arkada oğlumu bırakıp doğuma gideceğimi düşünmek beni yedi bitirdi sizde böylemisiniz ölümden korkmuyorum sadece bana bişey olursa evlatlarıma benim gibi kimse bakamaz korkusu var sürekli ağlıyorum elimde değil ankarada olanlar varmı belki hastaneler hakkında bilgi ediniriz kendimizce