AnayimBenAna_ Serap5561 yalnız değilsin 32+4 durum aynı hatta artık canımı çok acıtıyor bende diyorum çık kızımda rahatla 😂
Baby_B Serap5561 benimkide hep sagda ayaklari Kafa asagidaydi yine oyle galiba😀 Ayaklari acitmaya basladi 33+4
deletedmom43191 Serap5561 ay bende de böyle çok oluyor ve böyle olunca soluğu tuvalette alıyorum. 😅😅😅😅😅
Serap5561 Pinfur10 ilk trimester geçmiyor 2. Çabuk geçti şuan 3.deyim Buda geçmiyor ama büyüdükçe zorlaşıyor ya 😅