Herkes farklı bir şey söyliyor kimisi pekmez iyi değil diyor kaynatılarak yapıldığı için 70derecenin altında yapılmış olması lazımmıs soğuk sıkım mı ne diyolarmış kimisi ev yapımı veriyor dogal diye ama şekerli ve kaynatılarak yapılyor o yüzden olmuyormuş marketten alsak aynısı pekmez değil öz kullanın diyolar ya da elma suyu Konsantresi kafam çok karıstı ya napcam çok fazla bilgi kirliliği var ben pekmezi muhallebi vs yaparken tatlandırmak ıcın istiyorum ya da kahvaltıda muz avakoda labne pekmez vs karıştırıp hani anladınız pankek yaparken de içine koyabilirim vs ama ne almalıyım hiç bilmiyorum