hulya4627 Yani ben ameliyatından memnun kaldım yürür yürümez toparladım hiç yatmadım öyle hemen ayaklandım ağrım sızım olmadı uyuşma geçince biraz ağrı oluyor oda bi kaç saate geçiyor