Selam anneler, olabildiğince kısa tutmaya çalışıcam. Dün sabah 10:50 de randevum vardı. Muayenemi oldum, nst mi çektirdim. Ne açıklık ne sancı hiç bişeyim yoktu. Neyse annemle beraber kız kardeşimin kayınvalidesine oturmaya gittik vakit geçsin diye( Köy yerlerinde araba saatleri beklediğimizden). Neyse orda ufaktan bi hallenmeye başladım zaten. Kasıklarımda ağrı gibi bişey hissediyodum. Uzanınca geçiyodu. Sonra neyse araba saati geldi, saat 4 de arabaya bindik eve gittik. Sabahın köründe kalktığım için çok uykum vardı uyudum akşam 9 a kadar. Sonra kalktım yemek falan yedim uzandım tv izledim derken saat 11.30 da nişanım geldi. Sancım hala yoktu. Anneme söyledim biraz evde sancımın gelmesini bekliyim dedim, o arada haber vermem gereken kişileri aradım vs. Sancım çok yoktu fakat mesafe uzak olduğundan anneme nolur nolmaz inelim aşağıya dedim( Rizenin bi köyünden Of merkeze ) neyse geldik direk hastaneye gitmek istemedim, diğer doğumlarımda biraz eziyet gördüğüm için sancımı orda bi tanıdığımızın evinde çektim dayanabildiğim yere kadar. Velhasıl kelam hastaneye geldik gece 1 gibi normal odaya alınıp çok ta zorlanmadan doğuma kadar olan muayenelerim yapıldı. 3 cm açığım vardı hastaneye geldiğimde, sancım baya uzun sürdü gece 1 de yattım öğlen 11:39 da oğluşumu 3 ıkınmayla kucağıma aldım. Ebelerimiz çok iyi davrandı prenses gibi doğurdum diyebilirim. Allah isteyen ve bekleyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar ve doğumlar nasip eylesin. Benden bu kadar 💙