Kur Kızlar 22+1 haftalığım sadece 6-7 haftalıkken bir kere kan verdim daha da doktorum hiç istemedi sonra doktor değiştim ay sonunda yenisine gidicem sorucam ama hep görüyorum her ay düzenli kan idrar verenleri benden hiç istenmemesi tuhafıma gitti
Mirayy_21 Kur bu doktordan istiyorum bende ya Midem bulanıyor artık kan vermekten Ama benim sonuçlarım kötü çıktığı için tekrarlıyoruz bi şikayetin bişeyşn olsa yine tekrarlardı bence iyi olduğun için gerek duymamıştır
Ayshababy Kur her ay düzenli idrar veriyorum ama kan 1 kez Aldi ondan sonra aile doktoru ilgileniyor kan idrar falan şeylerlen almanyadayım diye belki öyledir
AnayimBenAna_ Kur her ay verilmez bir durum yoksa ama bir kez vermende normal değil tabi. Benim tiroid problemim var mesela her ay veriyorum ben
FtmaGlr Kur Kur Endişelenmene gerek yok benimde başlarda istemişti, şu an 23 haftalık olduk şeker yüklemesi yaparken hem kan hem idrar tekrar istedi. Yakın zamanda kontrolün olursa ister
Kur Mirayy_21 canım senin şikayetin varsa her ay vermen daha doğru olur zor olsada çok geçmiş olsun 💐