Bussenz Selam kızlar bu tek seferlik alınan doğum yardım parası(5000 tl) alan var mı? Nasıl alınıyor ve ben memurum çalışabilenler de alabiliyor mu?
Mrvsmt2502 Bussenz doğum parası değil ödenek alacaksınzı siz gebeykende çalıştıysanız. Ayrıca emzirme ödeneği alacaksınız
Mrvsmt2502 Bussenz sizi ilgilendirmiyor zaten o siz memur olduğunuz için çalışmadığınız süre kadar net maaşın ⅔ sini alacaksınız. 60 bin tl kadar. Çalıştığınız yere doğum yaptığınızı bildirmeniz yeterli