Merhaba benimde rubella avidite testim bu oranda çıkmıştı, doktorum yüksek demesine rağmen ben internette o kadar çok okudum ki sınır seviye olduğuna kendimi inandırdım gidip başka bir laboratuvarda tekrar yaptırdım. Orda sonuç birim ile gelmişti, direk yüksek yazıyordu.
Yüksek olduğunu düşünüyorum sizinkinin de umarım doktorunuzda aynı şekilde yorumlar beklemesi bile çok zor bir süreç hâlâ ağzımda stresten çıkmış yaralarla yaşıyorum 🥲🥲