Sat’a göre 38+5 haftalık ama az önce 39+2 dedi doktorum. Kilosu 3.515 gram ve henüz açılmam yok. Sadece yumuşama ve akıntım varmış o kadar. Normal doğum istiyorum ama zor olur beklersen bebek kilo alıyor hala diyorlar. Ne yapmam lazım sizce ne zaman bebiş