Ben de hamileliğimin ilk haftalarında kitleler fark ettim. Ultrason çekildi, “ Bilateral memeler skleroze tip D paterndedir. Sağ meme saat 11 hizasında ince septasyon içeren 1 cm çapında kist izlenmiştir. ” raporda da bu şekilde yazıyor. Sanırım yoğun bir yapı varmış, çeken kişi kötü yorum yapmadığı için doktora tekrar gitmedim açıkçası panik olduğum için ihmal ettim. Şu anda da üstünde düşünmemeye çalışıyorum ama sizin doktorunuz biraz kötü konuşmuş. Ultrason raporunuzda yorum yazıyor mu acaba? Ne olursa olsun önlem almak en doğrusu