Tazeanne74 belki bu defa sancılar erken gelmezdi🥲yanlış anlamayın uzman değilim tabii benim haddime de değil ama burada hepimiz dertleşiyoruz bu nedenle dikkatimi çekti çok erken gibi geldi sezeryanınız bu güne kadarki dikkatimi çekenler arasında yani.bir de benim gerçekten şuan riskli gebelikte takip ediliyorum 3.aydan beri hiç erken sezeryandan bahsetmiyorlar hatta ilk sezeryan tarihini 39+6 vermişti.tabi bunhafta ilaç başlamak zorunda kaldım ilaçlar bana çok dokunuyor kendim doktordan rica edeceğim en erken ne zaman olur dşye,bakalım bana da 38 den çnce yine tarih vermez gibi geliyor ama 🥲 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi🙏🌸 günde dört ilaç kullanmaya başladım vitaminler hariç.ben de erken alsınlar istiyorum bebeğimi ama tabi benim isteğim 37 den sonra çsoniçin inş sağlıkla. bu günlerde baya duygusalım sanırım,içimdekileri sizin postla paylaşmış oldum,kusura bakmayın 🌸