Kızlar merhaba eşim çok kahvaltı yapamıyor sabah erken gittiğinden dolayı iştahım da yok diyor hep böyleydi çay içse içer ama aksamlaro kahvaltıya bayılır😃 arada kahvaltılık yiyoruz aksamları herkes yiyordur kahvaltılık bırakıyorum mesela menemen yaparım yanına siz baska neler yapıyorsunuz ya fikir olsun