Irem5858 Kızlar 6 haftadayım 3 gündür progestan kullanıyorum ağızdan lekelenme olmuştu ayrıyeten kan sulandırıcı iğnede kullanıyorum düşüklerim vardı şimdi afederseniz vajina deliği sızlıyor bıcak saplanması gibi ağrı var normalmi ya korkuyorum