Kızlar merhaba ben reglim bitmesinden itibaren ovülasyon testi yapmaya başladım ama altıncı ve yedinci günü yapamadım şehir dışındaydık sekizinci gün yumurtlama gördüm bugün tekrar yaptım hafif silikleşmeye başlamıştı saat  tekrar denedim ve tamamen ilk haline döndü sizce çatlama bugün gerçekleşmiş midir yoksa bugün değerlendirmem mi gerekiyor dün değerlendirdik bugün de mi değerlendirsek bilemedim sizlere sorayım dedim
