denizannee çok doğru diyorsun. Bende öyle düşünüyordum ama devletteki doktor aldırmayı düşünmüyorsan yaptırmana gerek yok çok kafa karıştırıyor çoğu zaman yanlış çıkıyor. Sıkıntı varsa ultrasonda belli olur falan deyince kafam iyice karıştı 🤦♀️ Yarın başka bir devlet hastanesine gideceğim, ordakine de soracağım olmazsa yaptıracağım. Çok karışık kafam yani 🙄