Merhaba bende bi çoğunuz gibi gebelik isteyenlerdenim 😁🙈 bir oğlum var ve bi kaç ay sonra 7 yaşına girecek ve artık 2.çocuğun zamanı geldi diyip çalışmalara başladık 😁😁 son adetim 15 ocak ama 26 günde bir adet oluyorum yani 9 ya da 10 unda adet olmam gerekiyor. Ama bi kaç gündür kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var eşim hamileain kesin diyip duruyor ama bu kadar erken belirti olur mu? Bi de erken gebelik testi alıp yapsam çıkar mı acaba?