eda2201 Kızlar istanbulda fetal dna en son ne kadara yaptırdınız ve nereye yaptırdınız? Acil yardımcı olabilir misiniz?
gokcee-20 İstanbul Anadolu yakasında koşu yolunda yeditepe Üniversitesi ne yaptırdım aralık ayinda.7 bine şimdi de 8 bin civarı olması gerek. Tavsiye ederim çok memnun kaldık
zhrgn gokcee-20 selam sonuclarda yeditepede x/y mi yazıyordu x/x mi oradan cinsiyet anlasılıyor mu mailde yazıyor mu yani
gokcee-20 Smom sizin kararınız tabi ikili yaptırmak bende yaptırmıştım riskli Çıkınca fetal yaptırdım 20 den fazla kromozomsal hastalıklara bakıyorlar
DNAT İntergen firmasında 14 bine yaptırdık. %99.9 sonuç veriyorlar. Ben tüp bebek ile hamile kaldığım için doktorum özellikle yaptırmamı istemişti firmayı da hassasiyetle kendisi önermişti🩷
gokcee-20 zhrgn merhaba rapor da cinsiyet kromozomlarına ait bilgi yalnız anomali tespit edildiği takdirde sonuç kısmında belirtilir yazıyor.cinsiyet yazmıyor yani