Zynp070123 Merhaba kızlar 7+0 Boğaz ağrım var ne kullanabilirim tavsiyeleriniz neler en son çare parol serum taktıracam
Larraa Ben sadece ıhlamur kullanmıştım ama haftanız çok erken doktora danışmadan yine de bir şey kullanmayın derim 🌸