S-k-kaya cok uzuldum.cok gecmis olsun..ayla hanima gittim 2li yaptik ama kan sonucum yuksek geldi..hic telkin falan gormedim..direk risklerden bahsedilip dnaya yonlendirdi..yaptirdim harmonyi ama 2 haftam ziyan oldu suan.. cok uzgunum..sttresliyim bu neden yukselir dedigimde direk down riski olabilir dendi halbuki bir cok sebep olabilirmis..seker,plesntada kanama vs... seda hanim nasil bu konularda ben kendim pimpirikliyim biraz sanirim sakinlestirici bir yapida birine ihtiyacim var.