Bunun kısırdan bir farkı yok ki doktora ne diye soracaksınız 😁 bulgur baharat salça yeşillik normal bir yemek işte niye zararı olsun .
Etli çiğköfte toksoplazma olabilir diye yemeyin diyorlar. Komşum yapmıştı ondan 3,4 kere yemiştim ben hatta 🫠
Annem Urfalı biz yıyorduk şimdikiler zararlı diyor demişti ama yine de yemiyorum özellikle . Bı kaç kere ortamda denk geldim yedım 3,4 kaşık . Bısey olacağını sanmıyorum ama yine de dikkat ediyorum. Çünkü toksoplwzma dediğimiz şey çiğ tavuk yıkarken de kıyma eti yogururken de yeşillikten de bulaşabilir. Dikkat etmekte fayda var .
Rahatsız etmiyorsa Senı hergun de yesen bısey olmaz ( etsiz )