Yolcu_26 bendede arada baş dönmem oluyor canim korkam bende 1 gün kaldım yoğun bakımda seni anlıyorum çok zor durum ama ben doktorumun sayesinde atlattım travmayi çok zor dur ilk zamanlar bana hep destek verdi her konuda korkma bi kotu kaybın oldu diye Buda olacak değil ben burdayım dediklerimi yap kendini kötü hissedersen yanıma gel derdi güzel ilgilendi memnunum çok şükür sende kalbini ferah tut ben bu ay sonru gidecek muaneye ne diyecek bilmiyorum Rabbım sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 😊