feyzaa34 Merhaba bayanlar 8+2 hamileyim ıdrar yollarımda çok enfeksiyon var geçen hafta doktorum dedi bende haliyle hissediyorum.. akintim yemyeşil mudorul diye ilac kullanıyorum ve günde 3 kez çamaşır değiştiriyorum bolda su içiyorum korkuyorum bebise bisey olucak olucak diye 😭😭 geçer dimi bu enfeksiyon