Bugun kontrolum vardı. Gebeligimin bugun tam 6. Haftasına yenı gırdım. Sabahtan doktor ultrasonla alttan muayene ettı. Ama bebege daır bırsey yok dedı. Ben kese goremıyorum dedı. Esım perdenın arkasında ben doktorun onunde sok olduk. Haftaya tekrar gel dedı. Beta hcg yapıldı tekrar bugun. 1338.42 pozıtıf yazıyor degerde ama kese yok.