Derya034 nerden biliyosunz tıpta yeri yok diye benim kendi doktorum bana 10+2 de kontrole gittiğimde söyledi erkeğe benziyor kemik yapısından diye böyle kesin şekilde konuşuyorsunuz bilmiş gibi tahminde bulunuyoruz zaten kesin diye bişi yok herkes bir şekilde bir şeye göre yorum yapıyor doğruluk payı zaten tam anlamıyla yok bacak arasına ultrosyonla girip bakiyor doktorlar o şekile bile sasirabiliyolar çok ilginç siniz gerçekten .