AnayimBenAna_ Cansuuuuuuuuuuuu prego markasına bakmanızı öneririm çok memnunum üç yaşında kızım şimdi ikinci kullanacak nasipse
14022024 Cansuuuuuuuuuuuu ilk oğlumda Hamilton markasıni almıştım iki iç sene kullandım şu an kaldiridm ikici oğlum biraz büyüdüğünde tekrar kullanmaya devam edicez
mrp2023 Cansuuuuuuuuuuuu cybex balios s lux aldım puset olarakta cloud t tam yatış pozisyonlusunu aldım henüz kullanmadım ☺️ ama kurduk çok rahat sürümü vs. Sanırım tek kötü yanı yer kaplaması ve kabin boy olmadığı için daha zor açılıp kapanması
anneoluyorumm13 Kraft napoli pr almayı düşünüyorum bugün iş çıkışı. Bence kaliteli ve güzeldi sizinde bir bakmanızı öneririm