Kamamir Herkese günaydın ☀️ ben 20+3, 11 Şubat bana doktor organ tarama yapmak lazım dedi, ama 4boyutlu ultrasyon aynı mı oluyor? Yoksa ayrı mı yapılır ? haftaya Pazartesi gidecem 21+3 olacam. Yoksa burda 4böyütlü ultrasyon biz istesek mı oluyor?