Sema_nur60 Kızlar otomatik manüel arasında kaldım manüel motor becerisini artırıyormuş manüelde karar verdim huggy marka buldum ama kararsızım sizin öneriniz nedir
mrymbrl Sema_nur60 ben bu kez otomatik aldım joie serina ama henüz kullanmadık dogumdan sonra inşallah😅
Gzde4507 Sema_nur60 bu sebeple bnde manuel alcaktım ama ikizlerime amcaları hediye almak isteyince otomatik elele olanı aldırdım. İsterseniz açıyorsunuz isterseniz sabit duruyor. Henüz kullanmadım inş 3-4 haftaya nasip olursa deneyimlicem. Ama çoğunluk memnun
mrymbrl Hamide_00 fenomenlere hediye gittiği için kullanıyorlar canım. Hepsinin farklı ana kucağı var otomatik vs🫠
Hamide_00 mrymbrl yok cnm markaları aynı çoğunun ben beğendim yani ama daha kullanmadık yaza doğum fiyatı artar diye erken aldım
Hamide_00 umrumdadegil sence otomatik olanı lazım olur mu bende merfbaby aldım otomatik olandan da alsam mı diye düşünüyorum
umrumdadegil Hamide_00 bence gerek yok arkadaşım aldı bebeği için hiç işe yaramadı boşuna para verdi çocuk 1 2 defa bindi sadece. Ben merfbaby de uyutuyordum bile sırtımı yaslayıp ayağımla sallıyordum ilerde kendi de sallıyor hareket ettikçe
Girlmama Sema_nur60 ama manueli ilk aylar kullanamicak bebek videolarda görüyoruz kendi kendilerine sallıyor bebekler ama yenidoğanlar bunu yapamicağı için ben pek motor becerisi geliştireceğini sanmıyorum 4-5 aydan sonra manuele geçicem ben
Sema_nur60 Girlmama canım ben aldım 2 aylık ben işimi yaparken koyuyorum kendi kendine sallanarak uyuyor maşallah cok sevdi 4-5 ten sonrada zor kullanılır tartmayabilir