Busraa41 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Devlet hastanesi takipli olup yaptırmayan var mı? 24+4teyim cuma günü yaptırmamı istedi dr Kocaeli Şehir Hastanesine gidiyorum, ikiz gebeyim
Meltem2910 Busraa41 benimde ikiz gebelik devlet hastanesi takipli değilim ama kendi doktorumda yaptırmamı istemişti yaptırdım
Nilayy95 Busraa41 eğer ben ilk gebeliğimde söylentilere uymayıp şeker yükleme testi yaptırsaydım Şeker hastalığı mı daha derken fark edecektim. Kendimi ve bebegimi riske atmayacaktım. Bu tabii ki size kalmış fakat yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Şu an bunu diyabetli ve insülin kullanan bir hamile olarak yazıyorum 🙏🏻
Gzde4507 Busraa41 bnde ikiz gebeyim 28 haftamda yaptırdım.75 lik temiz çıktı. Tadı kötü değil sıvı olanı hafif limonlu almıştık. Mide bulantısı falan olmadı. Devlette yaptırdım
Busraa41 Nilayy95 bende yaptırmaya karar verdim bakalım, çok söylenti var ama içtiğin bi bardak kola veya yediğin bi tatlı ile eşdeğer şeker oranı varmış.
Dyguackgz Ben kontrole hiç devlet hastanesine gitmedim hep özele gittim. Devlet hastanesine bildirmem mi gerek? Bir de şeker yüklemesi sağlık ocağında yapılıyor mu
TwinsAndBeren Busraa41 ben de Kocaeli akademi takipliyim bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de bu ikiz gebeliğimde de yaptırdım bi sıkıntı olmuyor söylentilere kulak asmayın