baharalper 51 bin lira tahliller için 2 bin alıyorlar ama hastaneden çıkarken 49 bin ödüyorsunuz yani içinde o fiyat kapora gibi düşünün. Topuk kanı, işitme testi, sarılık testi , k vitamini, hepatit b aşısı , göz damlası , kalp muayenesi , sarılık testi doğumdan sonra bebeğin annenin doktor muayenesi hepsi içinde ekstra para ödemedik canım