Elifnur521 niye gelme dedi onu bilemem ama banada kocaelideki doktor bunu önermişti yumurta takibi yapıp boyutuna bakmıştı güzel büyümüş dedi baya yumurtam olmuştu. Sonradan yumurtalarım kendiliğinden çatladı. O ay hamile kalmıştım. Şuan 2,5 yaşında oğlum. Ben 2.ye kendiliğimden hamile kaldım düşünmediğimiz halde. Yollar açıldı galiba 😁