Kızlar selam pcosum ve tüpler tıkalı şuan tüp bebek sürecindeyiz 6. Günümüz iğneleri kullanıyoruz amh değerim 8.8 çıktı doktor 30 tane yumurtan çıkar en az 15 embriyo oluşur isterseniz donduralım isterseniz fresh embriyo yerleştirelim ama karnın şişer hastanede yatarsın dedi daha önce bu durumla karşılaşan var mı