Yaklaşık 10 gündür burnum ve gözlerim felaket derecede kaşınıyor ve gözümün beyaz olan kısmı sanki yerinden çıkmış gibi tümsekli duruyor. Yurtdışında olduğum için ha diyince de doktora gidemiyorum. Aranızda böyle bişey yaşayan ve çözümü tavsiyesi olanlar var mı💌