Caliskan Selamlar 7+3 gebeyim düşük tehlikem vardı iki gün önce kanamam başladı acilde kontrol ettiler bebek ve kese iyi kalp atışlarıda duyuldu ama düşük tehlikem devam ediyo kesenin bi kenarında hafif bi bozukluk olduğunu söylediler böyle olan var mı sonradan düzelir mi ?
Seda5892 Caliskan progestan falan verdi mi canım bende olmuştu ama kalp atışını falan duymamıştık o yüzden aynı kefeye koyamayacağım. Çok geçmiş olsun mümkün olduğunda kalkma ayağa
Caliskan Verdi iğnede kullanıyorum sizin düşükle sonuçlandı galiba eğer öyleyse çok geçmiş olsun benimde birinci öyle oldu o yüzden bundan korkuyorum😔