Kızlar merhaba som adet tarihime göre 7+3 günlük gebeyim ama ultrason da daha küçük görünüyordu. İlk gittiğimde keseyi gördük bebek yoktu bir hafta sonra vajinal muayenede bebeği gördük çok küçüktü kalp atışını duyamadık ve doktor iki kese gördüğünü söyledi yüksek ihtimalle ikiz dedi ama diğerinde bebeği göremedik. Bu sabah da adet olacakmışım gibi sancı vardı ve kahverengi leke gördüm hemen acile gittim doktorum orda yoksa başka bir doktor muayene etti. Kese çok düzensiz sağlıklı gebelik gibi durmuyor kalp atışı yok şuan dedi bir hafta daha beklememi söyledi ama progestan falan vermedi. Ağrı olabilir sağlıksız gebelikse kendliğinden düşer dedi. Aşırı kasık ağrısı olur ve adet olmuşum gibi kanama var çok kötüyüm kızlar canım da çok yanıyor 😢