Sibelsrdrglu Doktorum olmadığı için başka bir doktora muayene olmuştum fertamir demir ilaci toz şeklinde vermiş biz 10+1 deyiz erken mi acaba kullanmam için
Baby_B Sibelsrdrglu fertamir iciyorum ben 13.haftada baslamistik Demir eksikligi varsa daha erkende baslanabiliyor diye biliyorum Doktorunuz verdiyse kullanin
nur233 Sibelsrdrglu Gebeliğimin başından beri hap vermişti çok ağır geldi bana şimdi fertamir kullanıyorum ama benim kan değerlerim sıfırdaydı ondan verdi bana hala kullanıyorum 6 aylık hamileyim 🙂
Donaldvetomris Sibelsrdrglu ben de erken başladım canım kansızlık var cinsiyet bile öğrenmemiştik başladığımız zaman senin de eksikse o yüzden başlamıştır
Sibelsrdrglu Baby_B bende fertamir içiyorum sabah akşam ama o gün kan falan vermedim söylemediyse yazıyorum bunu bu şekilde kullanın diye
Sibelsrdrglu Donaldvetomris Bişey demeden verince endişe duydum bende bi an çünkü kan vermediğim için neye göre verdi diye