Pemberuya Kızlar oğlum 19 aylık Şuan çok hastalandı dün dr a gittik çok çıldırdı ne serum taktırdı ne soğuk uygulama ne ateş ölçtürdü bende tedavi reddi aldım çıkardım her neyse sürekli sıçrıyor kendi uyuyamıyor yani ondan mı oldu nedir anlamıyorum