gkms 19+2deyiz şu an ilaçla ilgili bir sorun olmaz dedi doktorum gebeliğin devamına karar verdik ama başka sıkıntılarım var bilmiyorum içtiğim ilaçla mı alakalı olmadığını düşünüyorum eğer ilaç etki etmişse gebeliğin sonlanır düşer demişti doktor dua edin sağlıklıysa tutunsun umarım öyledir 🙏