Cansu353535 kullandım sürekli 39 a gidiyorum şuan ama doktorum 34. Te bırakmamı söyledi ve bıraktım Ayrıca başı dönenlere tavsiyem gece yatmadan önce içmeleri ben işe gittiğim için sabahları içmiyodum cnku bende uyku yapıyodu sadece gece alıyodum ki doktorum bana günde 2 kez demişti ben bir aldım hiç sıkıntı yaşamadık maşallah gayet sağlıklı bebeğimiz son günlerimiz zaten