Sendenbanakalan gebelikte her türlü lekelenme risklidir, ben de 12. Haftaya kadar ara ara yaşadım 1 ayı geçmiş olsanız bile yaşayabilirsiniz doktorum 15. Haftaya kadar yerleşme kanaması gördüklerini söylediler, doktora gidebilirseniz çok iyi olur yine de kendinizi strese sokmayın ve bacaklarınız yukarıda olacak şekilde uzanın